Godina 2018. će biti godina modernizacije grafičkih dizajn trendova iz prošlosti. Minimalizam i jednostavnost će ostati, ali se očekuje uvođenje nekih starih rešenja u novom ruhu. Sledeće stvari će biti u centru pažnje novih trendova:
Responsive logotipi (dizajn logotipa će se prilagođavati uređaju korisnika kao rešenje koje se uklapa u svaki koncept).
- Patterns inspirisani 80-tim i 90-tim godinama, kroz boje i stil.
- Vraća nam se i gradijent. Takozvana era Flat dizajna se nastavlja, ali i razvija, i gradijent se koristi samo kao poboljšanje. Ovo poboljšanje često nazivaju “Flat 2.0” ili “semi-flat dizajn”.
- Duotones koji je tradicionalno stvoren kroz proces štampanja vraća se u punom sjaju u dizajn i očekuje se da će biti top trend u 2018. godini.
- Zvanično u upotrebi su ponovo i senke (shadows), kao dodavanje dimenzije, odnosno dubine, ekstremnom minimalizmu flat dizajna.
- Animacija i dizajn će ići ruku pod ruku, i samim tim uvesti potpuno novi pogled u UX. Obraćanje pažnje ka detaljima pomeraće dizajn rešenja na viši nivo.
- Kada je reč o tipografiji 2018. biće korišćeni extra – bold fontovi u svim vrstama dizajna.
- Više će se korisiti grafike i ilustracije, koje su bačene u drugi plan poslednjih desetak godina.
- Vintage dizajn će doživeti procvat iako je bio u zasenku u poslednjih par godina, posebno u industriji hrane i pića i alkoholnih pića.
- Potražnja real-life fotografija, još više će porasti u 2018. godini, i autentičnost će biti jako važna kao glavna stavka marketinške strategije.
Ukratko, ovo će biti godina ludih dizajnova, eksperimenata i mašte. Dizajn 2018. će biti sve, samo ne dosadan!